HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: BuzzPranks

Gold Digger Prank - Injury Lawsuit Edition - Exposing Gold Diggers 2016

1428 ratings | 131986 views
Subscribe to BuzzPranks for the Best Prank Videos! SUBSCRIBE HERE --)) http://bit.ly/1DpPcvn Video by: https://www.youtube.com/user/riskyrobtv
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (119)
Take It Back (2 months ago)
Hot girls
Aidentamgamer (3 months ago)
Rich = Pick Up Girls Easily
Christian Pearce (1 year ago)
yup pretty much almost every pretty girl is diggin for gold nowadays, get over yourselves ladies
Clorox Bleach (2 years ago)
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dam Daniel
Chris Eade (2 years ago)
This was creatively brilliant. And your other video with the gold digger in the park with the cash on the floor lol
Heel Armando (2 years ago)
She probably ugly
Martin Maldonado (2 years ago)
CRINGGGGGGGGGGGGGE
TrollsPlayXbox (2 years ago)
thug life at 3:54
Real niggas since day1 (2 years ago)
I laughed when he was rolling away in his wheelchair 😂
Im_That_Monk (2 years ago)
Wrekt! Haha
Nexus Gamér droid (2 years ago)
haha... got deeeeeee
Skzz erned (2 years ago)
He is a true savage🇱🇷
Trinity McKinney (2 years ago)
I hate videos like these because they never show the girls that arent gold diggers, it is just showing people that all girls are gold diggers and its not true!
Arkalogy (2 years ago)
Please come to my channel and subscribe I am on my way to 100 subscribers it would mean a whole lot to me if you would help me out I.make gaming videos and story videos were I tell funny things that have happened to me or I have done
Jerid G (2 years ago)
damn I got surprised of the answer at the end how are they well.... u know...gonna do it?!
Randy Lopez (2 years ago)
funny😂
_that_ tx_nerd_ (2 years ago)
Savage
_that_ tx_nerd_ (2 years ago)
Savage
Laura Beckett (2 years ago)
savage
dolly house (2 years ago)
u a savage
Dean Summers (2 years ago)
perfect example on how females are in today's society care nothing but money even if the guy they are with- rich hurts them mentally and physically prank but great a sociology sense
Najee Customs (2 years ago)
I am very sure that these pranks are staged
Psi Gaming (2 years ago)
savage!!!!
Michael Lee (2 years ago)
Stop faking pranks
Tropical Fanboy (2 years ago)
Utter savage
siliconcrayon (2 years ago)
killed it bro .. buwahahahahahaha .. that bitch :D
DragonBent (2 years ago)
Get wrecked
STING 504 (2 years ago)
😂😂
STING 504 (2 years ago)
4 numbers left I will let u all know when I get it we can share the prize since she don't care
KILL OR DIE (2 years ago)
2:52 drops something
Guardian 69 (2 years ago)
fuck these girls dawg like damn gets money hey so you said u wanna go out LOL funny how that works out
PC Gaming & Tutorials (2 years ago)
good for that sl**
itshannah .x (2 years ago)
she is a bitch
itshannah .x (2 years ago)
that's so mean 😑
gerald lahiang (2 years ago)
i think this girl is very shame
Kermit The Frog (2 years ago)
thug life at the end😂😂😂😂
Rodrigo Marano (2 years ago)
lmaoo
Atlai Manriquez (2 years ago)
Bbbbbbbbbbbbbbuuuuuuurrrrrrrrrrnnnnnnnnn
At least she picked up her Starbucks to throw it away...
Shine-Agario X (2 years ago)
Don't you guys just hate Gold Diggers ?
Mac Campbell (2 years ago)
305-343-.... May I get the rest? She's a fine ass lady damn
Mr. Nightmare (2 years ago)
You should have stood up and walk away..! Showing her your ass..! I
carlino666 (2 years ago)
Get roasted
Random Random (2 years ago)
good prank. haha
Mm.n.2k (2 years ago)
I would have gotten up and pushed the wheelchair away
Cheese (2 years ago)
She went 0 to 100 real quick
BootsTheCat (2 years ago)
he should of stood up and walked away
masacra_YT jfkgn (2 years ago)
lol
Raleigh Ruffin (2 years ago)
I would of fucked first then rolled lol
Brocratic (2 years ago)
same
Spicy Boi Eli (2 years ago)
I hate gold diggers 😤
Roman Lanon (2 years ago)
He should have got up and walked away when he said he's not interested in gold diggers!
Minä Sinä (2 years ago)
+Farah Ahmed it was so dank
Ivory Mcafee (2 years ago)
that would have been epic 😂😂😂😂😂😂
THUG LIFE
Jack Doson (2 years ago)
I become hate these pranks, cuze I see the video more than five time, really boring😒
Jack Doson (2 years ago)
I become hate these pranks, cuze I see the video more than five time, really boring😒
Nyana11 (2 years ago)
all girls are whores !
Brightjoonie (2 years ago)
Ey..
Kawaii Senpai (2 years ago)
Dont say that wtf
Jetisonne (2 years ago)
more then some on the west coast though
Cornell Anderson (2 years ago)
Not all just some bruh
shark (2 years ago)
Hahahahhahahahah
shark (2 years ago)
Hahahahhahahahahga
Dendrox den (2 years ago)
Annoys me when people are on their phone when they are talking to someone. Unless it's something important, put that thing away and don't be rude to the person that is trying to have a conversation with you.
Simi Snipe (2 years ago)
The savagery
Brocratic (2 years ago)
haha
William Caroll (2 years ago)
what a dumbass
ich bin ein Hurensohn (2 years ago)
JA GEGE
Ayden Cauler (2 years ago)
I love the song you put on when they get exposed
W0LF MTB (2 years ago)
LMAO THE ENDING
sp1ce (2 years ago)
rekttttttttt
Kapici YT (2 years ago)
omg...
Tushar (2 years ago)
lel
JudeBW (2 years ago)
It's so cool you can leave voice messages in the comments now! Leave opinions below... ▶️🔘------------------------ 0:21
Code Haxx (2 years ago)
I fell for it
FalconGamer 58 (2 years ago)
It's impossibly hard to fall for this 5H17
What Ever (2 years ago)
lol got me
Scoty Bowman (2 years ago)
I fell for it to
Ahmed Ibnu Abdi (2 years ago)
hahaha fik
Tyler (2 years ago)
Thug life
Crummeh (2 years ago)
🅲🅰🅽 🆈🅾🆄 🅷🅴🅻🅿 🅼🅴 🆁🅴🅰🅲🅷 1🅼 🆂🆄🅱🆂🅲🆁🅸🅱🅴🆁🆂 🆆🅸🆃🅷🅾🆄🆃 🆅🅸🅳🅴🅾🆂? 🆃🅷🅸🆂 🅼🅴🅰🅽🆂 🅸 🆆🅸🅻🅻 🅽🅴🆅🅴🆁 🆂🅷🅾🆆 🆄🅿 🅸🅽 🆈🅾🆄🆁 🅵🅴🅴🅳 🆂🅾 🆃🅷🅴🆁🅴 🅸🆂 🅽🅾 🆁🅴🅰🆂🅾🅽 🅽🅾🆃 🆃🅾 🆂🆄🅱🆂🅲🆁🅸🅱🅴. 🅰🅻🆂🅾 🅸🅵 🆈🅾🆄 🅲🅾🆄🅻🅳 +1 🆃🅷🅸🆂 🅲🅾🅼🅼🅴🅽🆃 🆃🅷🅰🆃 🆆🅸🅻🅻 🅷🅴🅻🅿 🅼🅴 🅾🆄🆃 🅻🅾🅰🅳🆂.
slavea salad (2 years ago)
that not even possible. stop trying you'll get terminated before you even post a video.
Mastermind (2 years ago)
i dont.. dont fucking up people noob.
SandMan1324 (2 years ago)
Ofc first girl rejected him, he's awkward af, and is forcing her to talk to him. Fucking autist.
Chris Gari (2 years ago)
even if she hears money or something very expensive
Chris Gari (2 years ago)
lol a woman isnt a gold digger would still not agree to him dumbass
Jesse James (2 years ago)
ohhh you rebel. How about you fuck her then say that.
henk huisman (2 years ago)
reupload
SinglePhoenix (2 years ago)
Savage 2016
SpontaneousDX (2 years ago)
this is a stupid video.. we know there are gold digger but we dont care about them.
SpontaneousDX (2 years ago)
+Shine Bullet okay bullet,,, if u say so.
Demi God (2 years ago)
+TheGingerBreadMan no i wouldn't i searched up the video to see golddiggers. Why would i stay if there were none.
SpontaneousDX (2 years ago)
+Shine Bullet Speak for yourself.. gold digger or no gold digger you would still be here.
Demi God (2 years ago)
wtf everyone cares about golddiggers .WHY TF DO U THINK WE DONT? we wouldnt be here if we didnt.
Manuel Bailey (2 years ago)
She's is a straight gold digger
MrMeGotSkillz (2 years ago)
these hoes
TahPgKing -_- (2 years ago)
Last time i was this earlie pewdiepie didnt have comments
Zano Faris (2 years ago)
fuck this kinde of girls man and then tell its a prank .
dëäd child (2 years ago)
hahah that is funng
Justin Cocolan (2 years ago)
Hi
Nacpany Alkoholik (2 years ago)
3!!!
Lewdley (2 years ago)
I WANT A GF TO FUCK HER ALL THE TIME !!!!!!!!!!!!
iDelusional (2 years ago)
+Narmeen Ashkar iindlan song with
Narmeen Ashkar (2 years ago)
add me on instergram to have fun. it's (imajustinbiberlover)
Narmeen Ashkar (2 years ago)
Me
Robert Moncier (2 years ago)
I'm busy
Cancer Itself185 (2 years ago)
+Robert Moncier *life

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.