HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: TGN

Wildstar : All Classes & Their Strengths

1924 ratings | 349679 views
Warrior, Esper, Spellslinger, Stalker, Medic, & Engineer - all the classes in Wildstar. Pallytime gives you the overview. Wildstar Playlist ➜ http://goo.gl/la4Hmp See Pallytime's Channel ➜ http://www.youtube.com/mfpallytime =-=-=-==-=-=-==-=-=-= ★ Join TGN! We Are Gamers. Partner With TGN! ➜ http://tgn.tv/partners/ TGN's Awesome Website ➜ http://tgn.tv/ TGN's Partner & Community Forum ➜ http://forum.tgn.tv/ #TGNArmy = Get Promoted ➜ http://tgn.tv/tgn-army/ Submit Your Videos To Us ➜ http://tgn.tv/centralsubmit/ Subscribe To TGN News ➜ http://eepurl.com/lKU0L ★ Engage With The TGN Community! Engage TGN On Twitter ➜ https://twitter.com/tgntv Engage TGN on Reddit ➜ http://www.reddit.com/r/tgn Engage TGN On Facebook ➜ https://www.facebook.com/TGNTV Engage TGN on Google + ➜ https://plus.google.com/u/0/106514245945423854894 =-=-=-==-=-=-==-=-=-= Music licensed to TGN by FiXT - Get the music at http://www.fixtstore.com
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (417)
Veron Sela (1 month ago)
The Wow'Killer :'D
JC CLGS (4 months ago)
Maybe I choose the Esper class or maybe spellslinger or maybe warrior. Can't decide. I want an Archer class :(
DannyTheConsumer (10 months ago)
PALLY!
Carnilla (11 months ago)
Im playing as a stalker and in lvl 15 atm
RY Gaming (1 year ago)
Im a lv 4 medic and i have a lv 20 stalker ilove this game
Bo Harris (1 year ago)
Blue Stahli!
Arceumence (1 year ago)
so first i decided what class should i use , then i saw the comments and lots of them talking about spellslingers,engineer and stalkers , and i think i like the stalkers if its a DPS and i havent played this game yet still downloading .
Cris Pereira (1 year ago)
yes lvl 50
Garbage Can Can Can (1 year ago)
IS THAT BLUESTAHLI IN THE BACKGROUND!?
Kouska Chikara (1 year ago)
so stalker is like ff11 ninja. a dps tank cuz they could dodge everything thrown at them? honestly I like that this game has such a flexibility for its classes. I wish more games would fall out of the holy trinity of class combos.
Attack Squirrel (1 year ago)
Go Aurin cat bunny stalkers! And Mordesh tanks! And every other race and class combinations...
Rammelhoofd (1 year ago)
I'm a General Grievous Engineer Soldier Tank level 50 fresh
Nigel Webber-Bergeron (1 year ago)
70% of this videos script and gameplay are stolen from the wildstar dev speak. I know this is all the information they had at the time, but they should have at least paraphrased it.
Marianne Ancapikitty (1 year ago)
This is a very good informative video.  I just got this game, and I am looking forward to trying it out!! :D
Marianne Ancapikitty (1 year ago)
LOL, thanks. You too. :) And I'll keep that in mind.
Have fun!!! (filthy exile xD)... I don't know if that changed, but don't forget to do the quests the mysterious lady gives you at certain levels (those are solo even if they appear as expeditions), they're vital to the lore :D
Marianne Ancapikitty (1 year ago)
Ah, so you're with the Dominion faction! Chuas look cool though. I've already joined the Exiles as an Aurin, Esper class. Chuas in appearance remind me a little of Ratchet from Ratchet and Clank (which is basically what first drew my attention to WildStar in the first place lol), so I'll be a Chua once I decide to start as another character. Yeah I like WildStar a lot. Sooo many missions and challenges that I'm going to have to abandon some of them. XD There's so much to explore too. :D  Have fun. I might play again later on today. I want to get in a little reading done first.
It's an awesome game!! I'm returning today after a looong time... Started on f2p and stopped because my PC died some weeks before Steam launch :D Lvl 50 Chua Esper doing the Datascape at that time <3
Jamaal Spyder (1 year ago)
human stalker adventurer and lvl 45
SpaceAutarch (1 year ago)
Esper overpowered and too tanky
Dave PBG (1 year ago)
Enjoyed this game for a while but by this time I was already burnt out from years of WoW and work had become too heavy to consider raiding at a solid level. If I played again I would go back to medic in a heartbeat. Such a fun class and nice burst dmg
Dave PBG (1 year ago)
never got one character to 50... think i prob hit level 25ish and then sacked it off through boredom.
PsychoRabit (1 year ago)
Dave PBG now is yo our chance to get another class to lv50.
nick_ Luigi (1 year ago)
I'm a Lvl 50 Engineer
Sharla A. (1 year ago)
I main spellslingers and espers all level 50
Breedz (1 year ago)
Esper ftw
Daniel Gursoy (1 year ago)
thx, it helped
Caramelcone (1 year ago)
Gonna get it soon, Esper looks like heaven for me. :)
Sharla A. (1 year ago)
Caramelcone it's free to play welcome to nexus cupcake
Max Carvalho (1 year ago)
I have all classes to 50 except warrior , esper healing is just the best , the crowd control is amazing in pvp, spellslingers if runed well and geared well can crit their way through anything , medics are good for aoe damage , engineers can solo 5 men bosses super tanky even when geared for dps , and stalkers have a lot of burst damage and one thing pally forgot to mention is he can stealth and when he stealths he can choose between a speed boost critical hit boost or tanking boost
Max Carvalho (1 year ago)
Jamaal Spyder haha nice I never tried tank stalker because I didn't feel like the two go well together. At a certain level you can unlock the talent bloodthirst (I believe it is called so ) through amps, very very good for lifesteal especially if combined with full support rune set . if you fully rune for lifesteal at level 50 you can reach astounding amounts of self-healing. I have already seen stalker tanks living, *without* a healer helping, in the middle of 3-4 enemies.
Jamaal Spyder (1 year ago)
Max Carvalho that true taking down an Enemy is vital to this game's output so choosing what your gonna be on the battlefield is really effective on how you do in pvp, raids, events etc. so I chose stalker and tank cuz my girlfriend likes being the healer of the group I would have gone dps but it didn't fit my play style so that really effects how you do in battle
Tomislavj5 (1 year ago)
Just download it. Can't wait to play it
james spencer (1 year ago)
Human Engineer - Settler, Granok Warrior - warrior, Human Spell Slinger - scientist and Mordesh Stalker - Engineer. I like Settler best for the buffs and I play the Engineer most but the warrior is a great tank... maybe slightly better than Engineer but only very slightly as the Engineer is highly mobile.
LeviathanHunter575 (1 year ago)
I'm a human stalker scientist, and so far I'm really enjoying it.
BoONeo (1 year ago)
if u wanna play a tank definitley go warrior, engineers have terrible mobility later on and lose alot of dps by having to dodge aoes etc while the warrior can move freely and slap the shit out of people (literally)
Spirit fire (2 years ago)
I'm a lvl40 settler engineer buffs plus dps equals badass.
Hamartia (2 years ago)
started playing it went into europe server and... DEAD. i went over to america even tho im in europe aaaand lvled to 50 met about 100 players on my way wich is quite a low population... i hope they will do something about it
Anton Antonov (2 years ago)
dude thats like everything i looked for so many years in mmo's , just from this intro i wont even think to hesitate and download it to check out this warrior
JelloCrave (2 years ago)
Waiting for my download to finish, excited to try out an Aurin Esper Scientist to test the waters of the game. I'm into lore so I suppose this will be a good choice for me
Kermit Sewer Side (2 years ago)
I'm gonna be Aurin Esper
Luca Eisinga (2 years ago)
i just downloaded it and its a nice game for what a saw now
Mekhael Delima (2 years ago)
i am a lvl 60 esper
Max Carvalho (1 year ago)
Mekhael Delima I'm a lvl 10 000 blood elf 👏👏👏
TheAnimedude420 (2 years ago)
i mean 0:56
TheAnimedude420 (2 years ago)
1:56 i found riven
Stupid Panda (2 years ago)
I am lvl 50 stalker
Calvin Harris (2 years ago)
You fucking stalker.
Alibaba (2 years ago)
I will download it tomorrow
blue stahli😄😄😄😄
Demon Tr (2 years ago)
your video is completly good, but please don't put a music while u are talking i cna't her u both that's so annoying.
F22Raptor5000 (2 years ago)
Thanks for the video. Downloading the game right now. Going to try the Engineer, looks like a fun class.
Chibianex (2 years ago)
me too! I'll play as stalker tho
horse whisperer (2 years ago)
witcher 3 wildhunt with all dlc.will blow your mind away.tip i5 2500k and gtx 750 2 gb.fantastic game worth every penny.goes on sale now and again.
Ariel (2 years ago)
I am a level 10 stalker
Iqbal Saini (1 year ago)
ur so kewl
BalTh RoiX (2 years ago)
coul
Views (2 years ago)
Ok
TimeWolf Productions (2 years ago)
I play as an Chua Engineer!   Just got to level ten last night!
Freshly Memed (2 years ago)
+Grantzsplayz Gaming races dont really have a effect, so go with what you find cute/hot/badass
Grantzsplayz Gaming (2 years ago)
I think I'm gonna be a Dominion Engineer too! I just don't know what race..
SageAcris (2 years ago)
Awesome! I play as an aurin stalker! The game is awesome
Waverinos (2 years ago)
wild star is free?
mads skytte (2 years ago)
Yeah it's free
Ichigo 360 (2 years ago)
used to play it but my character walks really slow and i cant change it
Liasfur (2 years ago)
Are you retarted?
Twisted (2 years ago)
+Ichigo 360 Why place a comment when you say '''Shut up'' when people reply
Ichigo 360 (2 years ago)
Shut up
Twisted (2 years ago)
+Ichigo 360 Seriously? Pretty sure you just press the ''DELETE'' button or something to run faster And i dont get why you would quit just because you run slow
Lalle Rue (2 years ago)
Rolled an exile, exploring inter-dimensional-magic-space-cowboy. I picked it up a couple days ago for the first time and I'm only lvl 11 but I love the feel and look of the game. I will say I haven't seen an overwhelming amount of players here yet on Entity, but it's still a good time.
cal flood (2 years ago)
Jusa :D (2 years ago)
Worth playing? I may get it, I want your opinion
2kittyboy (2 years ago)
i started a week ago and im loving it. now that it has gone f2p there are alot of people but it dosent fill crouded
Hans Peter (2 years ago)
YOU ALL SUCK NOOBsss!!!!! II AM PRO POLISH GAMER PP
Delano Dolphy (2 years ago)
I just started today, Playing a Cassian (if i spelt that right) Stalker. The game is ok so far but its lonely lol. Ppl dont talk to you T__T game play tho is cool and the graphics is ok...The hud feels a lil bit busy tho so I am trying to find out how to simplify it a bit. IGN: Is Skye Steelheart hmu if you wanna link up.
Delano Dolphy (2 years ago)
Ok give me a link if u want.
john doe (2 years ago)
+Delano Dolphy gonna download it today, gonna be an esper scientist.
GamerGuy (2 years ago)
So, what your saying is, Engineers are Windstar's version of a Micheal Bay Movie?
Grantzsplayz Gaming (2 years ago)
HA!
Snowboy - (2 years ago)
wow is better more classes
Rex Sobb (2 years ago)
+Papyrus The Cool Skeleton no ? Faka you
Llenne (2 years ago)
It's about 35k on my server (Wyrmrest Accord).
Dr Octagon (2 years ago)
+Lorelei how much gold roughly cause I used to play WOW loads and gold was so easy to farm...
Kevern Zaksor (2 years ago)
+Lorelei Just have to spend enough time farming to get it each month.
Llenne (2 years ago)
+Dr Octagon game tokens give you 30-day sub and can be purchased in-game for gold
STALKARRRRRR o3o
samm sosa (2 years ago)
I'm a dominion medic lvl 17
Kyra O'Reilly (2 years ago)
I'm a level 50 stalker. Wildstar is so much fun!
jacob lee (2 years ago)
I seen a friend play and 1st thought that it was a dumb foofoo game. then I watched another friend play Now I play.bad ass. better then Wow
I don't play pet classes as a general rule, but this game might change my mind about it. Should download it right now.
Tausif Sabir (2 years ago)
well im downloading this right now lol XD
Braden Fetter (2 years ago)
I am going to get this game, it looks amazing in detail and I love the animations.
윤부 (2 years ago)
soooo,,,is this free to play nor not?
fuzzydragon (2 years ago)
wow loving this game so far, skipped it a year ago because $60 and $15 a month...thats a whole lot of nope but now it's easily the best f2p mmo out there partly because I don't feel pressured to buy anything.
Nidhoggr (2 years ago)
Im gonna play engineer but don't know which side I'll pic. But I like artificial type life forms so I'll probably do with whatever side has something like that.
sean wilde (2 years ago)
+Eateroftheworld dominion has robot race but you should be a chua youll thank me later
Garrett (2 years ago)
I'm thinking about getting the game, sadly its not in Steam yet..
YpmuJ (2 years ago)
I'm a cross dressing furry
xXZeypherBroXx (2 years ago)
Saw the free-to-play cinematic trailer by chance, did some research, came here. Normally I'm not HUGE into MMO's.......but DAMN Wildstar looks fun!
eXo (2 years ago)
damn....nice classes explanation ....I will pick up engineer ^^
Pachy The Pirate (2 years ago)
If I want to be a healer, can someone explain the major playstyle difference between the different healer classes?
marko polo (2 years ago)
+Waltard Teh Burban Forgot that spellslingers also are the best for providing quick heals with their instant cast heals, that is also a plus for them
Pachy The Pirate (2 years ago)
+marko polo Esper but I realized I cant even play the game because my computer cant even get passed the menu screen.
marko polo (2 years ago)
+Waltard Teh Burban Alright, there are three healers:medic, esper, and spellslinger. Medics are probably the furthest away from the traditional healer that heals from range away from the melee fighters, medics are more up close healers than the other 2 healers who heal from further away, but once they are close to their allies, they are really good healers. Esper healers are probably the closest you can get to a traditional healer from other games, just stand still away from melee classes, and cast your heals with a decent sized telegraph. Finally, the spellslinger is a ranged healer who is really mobile, and can do some very good heals, but have a tiny range for the telegraph. Which class you want to use as a healer?
Sasuke Uchiha (2 years ago)
I'm a Warrior , Name is Grimmlock and 4th place in Leaderboard pvp.
Hisham Jalal (2 years ago)
+john doe good good
Sasuke Uchiha (2 years ago)
Wooow you're all stupid than I've expected....you ppl even dedicated some time to comment for my bait...Unbelievable.
john doe (2 years ago)
+Hisham Jalal relax, this is an opportunity to make a friend. ill start, my name is devante and i recently decided that i want to be accepted into the Google internship program.
Hisham Jalal (2 years ago)
+john doe yeah yeah i get it. so funny. so original *clapclap*
john doe (2 years ago)
+Hisham Jalal Im sorry for whatever happened? would u like to exchange gmails? we can talk, if one is in need.
HellGod67 (2 years ago)
Bluestahli soundrack :P
Space Boy (2 years ago)
Hi frands
baal blade (2 years ago)
So basically Esper aka Mage, Stalker aka Rogue, Spellslinger aka Ranger, Engineer aka Warlock, and Warrior aka uh Warrior? oh common "Inter galactic cowboy" why not just call it a freaking Archer
john doe (2 years ago)
+baal blade i mean, if u really don't want to try to remember the classes, then okay.........and the developers only described it as an" intergalactic cowboy", the actual class is "gunslinger" way more accurate than an archer
Happy Rabid Duck (2 years ago)
Engineer.. = Warlock? What?
Annie Shane Lomibao (2 years ago)
+Tyler Moore yeeaaa thats true
Tyler Moore (2 years ago)
ranger and archer????? no, spellslinger is dual wielding, uses magic. archer uses bow and arrow and ranger is shotguns, both have no magic. spellslinger has magic, and is not shotgun or bow and arrow
PhantomTeamaker (2 years ago)
1:33 what the heck? feel so creeped out...
Yanex (2 years ago)
can the medic be a desent DPS?
marko polo (2 years ago)
+Yanex It is pretty good as a DPS, it has a pretty good amount of mobility which is vital in wildstar for dodging enemy telegraphs, otherwise, they deal a lot of damage, and can deal a high amount of medium ranged DPS. Outside of that, they can also heal, but unlike the other 2 healers, do not heal at range for the most part, they heal allies close up, so they are not a traditional healer. If you are looking for a more traditional healer you are used to that stays back, and heals allies at range, you might want to choose a sorceror, or esper healer instead, but for me, I love being close up, so medic is my choice.
IperF (2 years ago)
+Yanex he can be the best dps medium range
latinpa4ny (2 years ago)
+Yanex im not sure but it definitely isnt the tyoical healer. its awesome looking. that and the engineer
Joyde (2 years ago)
I am so gonna be an engineer. Just hope that they are balanced properly, looks like they have trouble in PVP, which is fine by me since I don't do much of that. Anybody else? Since I'm starting this game this week I figure any input or advice may be useful!
marko polo (2 years ago)
+Joyde I am speaking for engineer tanks here:engineer tanks are really good if you want to reposition the boss, or generate aggro while moving due to the fact that they are the only ranged tank in the game. Problem with engineer tank is that they do not have the most mitigation out of the tanks, so engineers are good tanks if you need to move around. As for DPS, for leveling engineer, you mostly gather a bunch of mobs, and use electrocute on them to kill them. For raids, I have no clue.
Forcedminer (2 years ago)
1:33 brain thought: lol nazi...wait what?...why did i just think that?
Thrash (6 months ago)
Forcedminer same lol
Die Ratte (2 years ago)
+Forcedminer the Fuehrer loves u <3
Nathan Stokvis (2 years ago)
those classes are shit in comparison with wow classes xD
Nathan Stokvis (2 years ago)
those classes are shit in comparison with wow classes xD
Johann Prien (2 years ago)
soooo engineers are ranged dps tanks with a healbot?.......
sean wilde (2 years ago)
+Johann Prien yea pretty much but its not as op as it sounds they dont have too many ways to escape so my warrior generally murders them
jaydonah (2 years ago)
Stalker or Spellslinger? HELP!!
Michelle Ejdrup (2 years ago)
Esper sounds cool
solrey7 (3 years ago)
I watched this vid to learn more about espers and ended up liking spellslingers
Michał Ostrowski (3 years ago)
Fuck I want to play this game! Can't wait for free-to-play. Great vid btw;)
kim sison (2 years ago)
it's free to play now!
KlearChristal (2 years ago)
+zx beast Gold spammers were already prevalent lol.
kay 1c (2 years ago)
+Michał Ostrowski be ready for the gold spammers tho am happy its ftp now
hello no (2 years ago)
+Michał Ostrowski free to play is now avaliable
kaj (3 years ago)
I got it yesterday, played stalker and warrior,stalker is my fav
JezzahTheFox94 (3 years ago)
I KNOW THE SONG THAT'S PLAYING I LISTEN TO IT EVER TIME I TAKE A SHOWER OMFG
JezzahTheFox94 (3 years ago)
Me too
Sixmix 12 (3 years ago)
It's called blue stahli - corner , I love blue stahli.
Dingus124 (3 years ago)
Spellslinger.
Ze Germanz (3 years ago)
So medics are the only healers? All I play is healers so having just one kinda sucks
Francisco Carvalho (2 years ago)
I know its been a long time But the vídeo clearly said that spellslingers and Espers are healers too :D
marko polo (2 years ago)
+Ze Germanz All classes deal good amounts of DPS, so if you are looking for damage, choose any of the 6 classes. Medics are not the only healers in the game, the Spellslinger, and Esper can also spec as a healer, all 3 are full healers, just like warrior, stalker, and engineer are all full tanks. Compared to the other 2 healers, medics heal more close up than the other 2 healer, so they are not a traditional healer, but are a very good healer if you do not mind getting up close to allies.
TheReaverOfDarkness (2 years ago)
+Ze Germanz Don't be fooled by the name, Medics are an area nuke DPS class. 3 of the classes can be a primary healer while the other 3 can be a primary tank, but all can do pretty great DPS.
Internet Omatic (3 years ago)
+Ze Germanz are you fucking retarded or do you not speak English?
ALC0LITE (3 years ago)
Can't tell if trolling or autistic
Lovlalek (3 years ago)
If I was to start now, how much will I have missed? What's been taken out of the game / what is no longer obtainable?
Elastichedgehog (2 years ago)
+ALC0LITE "Living world" It's supposed to make it feel like events come and go, and that they affect the world, and so on. It's frustrating but yeah :') You can replay Season 2 though.
Ethan Dorsey (3 years ago)
+PaattyyyTV you think that the game's community is going to boom again? I hope so, because this game looks really interesting to me, and i plan to play it weather that is buy the 20$ thing or wait till F2P
ALC0LITE (3 years ago)
Unlike Guild Wars 2's living story, all the content in this game stays in the game, like a traditional MMO. Seriously wtf was Arenanet thinking with that lol
PaattyyyTV (3 years ago)
+Espen Aria Slorafoss YOu haven't missed much, except the bugs and stuff, but I think that's alright ;) but no, in all seriousness, I pre-ordered this game, LOVED it, Quit for a bit when the community died down. Now I am back questing and I still LOVE it. I normally hate questing but damnnn this game is fun to quest. (for me at least) But this game is very dead atm, and if I were you, Id buy it (comes with a free month and a mount) and level for that first month. It will give you head start on the game when all the f2p players come and make the community explode again.
Victor Lotz (3 years ago)
So, I'm going to start playing Wild Star this fall when it becomes free-to-play. I want to be a dps and I'm used to being a hunter in World of Warcraft. Any suggestions?
Victor Lotz (3 years ago)
+Alepap I'm hardcore! xD
Alepap (3 years ago)
+Conor Healy Spellslngers are hard though :)
Conor Healy (3 years ago)
+victor lotz Spellslinger for Marksman/Survival, Engineer for Beast Mastery.
Victor Lotz (3 years ago)
Thaaank you :3
Michał Krestow (3 years ago)
+victor lotz Spellslinger.
James North (3 years ago)
Looks shit with shit graphics.
James North (2 years ago)
+Marco Soccia That made no sense.
Marco Soccia (2 years ago)
+James North No comment on how the sentence you wrote isn't even a sentence...? Let's just hope you don't talk like this in real life.
Patrick Little (2 years ago)
+James North No problem! :)
James North (2 years ago)
+Patrick Little Oh i see. kinda like i "rekt" this shit game with my awesome comment. Thank you for clarifying that for me :)  
Patrick Little (2 years ago)
+James North Slang for "wrecked." It's the term one uses when a person utterly destroys someone in a game or argument or just burned the person. :D
CrazyCar (3 years ago)
I think i will try this game out i tried elders scrolls online it is a good game it is online the classes and the graphics i want more like wildstar ;)
Adonan the Stoic (3 years ago)
You know what the problem with this game is? Every class is too fucking awesome (pardon my language). I've created and deleted at least ten characters trying to decide who I want my first play-through to be with.
Regnever (3 years ago)
+Adonan the stoic Same problem , cant decide , ive been playng for 3 weeks now , all i did was lvl a class to lvl 16~20 and delete it , i just cant decide what my main will be , currently i am stuck between warrior,engineer and stalker.... i like engineer because of the exo-suit and it basicaly has some neat combo's , warrior draken is where i just drool frking bad ass moves and being literally a beast in a beast mode all the time , stalker now , i can't decide it seems like a burst class , but the downside is , it has short amount of burst , after you did your thing you will have to run away and wait again.... basicaly if anyone can help me out here, i cant decide :(....
Adonan the Stoic (3 years ago)
I also have an issue with loading up my character screen with a lot of characters.
magerehenk (3 years ago)
+Adonan the stoic why delete characters? just create another one. you have more than 1 character slot...
Shayd0n Sama (3 years ago)
Im a granock as an engineer and im only lvl 10 right now and i can face lvl 34 stuff lol
christian østberg (3 years ago)
I did start to play wild star today but the european servers is almost emty and its just two of Them :(
Cheeksaw (3 years ago)
+christian østberg u have to play on Jabbit :) it's good populated .. all the pvpers went there too ;)
Psychedelic Souljam (3 years ago)
sooooo when is this game gonna be F2P??? 
John Peace (3 years ago)
+kaii456 i think this fail is about to become reallity
Nougat Bar (3 years ago)
+Psychedelic Souljam This fall :D
Denys Fiialko (3 years ago)
they'll become popular if they make it F2P
TYRMIR (9 days ago)
It's already dead...
Juan Suastegui (9 days ago)
i came from the future, RIP wildstar.
TYRMIR (2 months ago)
lmao yup
DirtiestJoe (10 months ago)
didn't seem to work that well haha
Nikesh Mistry (3 years ago)
+Denys Fiialko looks like you called it
Stroppi93 (3 years ago)
1:19 Arbiter is that you?
Tostitos78 (3 years ago)
Just started playing Wildstar. Having a blast!! Going to be hard to go back to WOW's combat system.
Vinney49 (3 years ago)
im thinking about jumping from wow, do you guys think its a good idea
Nathan Stokvis (2 years ago)
wow have better classes :)
xd xd (3 years ago)
just bought the game too :) Cant wait to log in and create my char :) tired of my monk getting gimped in wow :(
Vinney49 (3 years ago)
ty :)
regular guy (3 years ago)
+Vinney49 your beutiful
Vinney49 (3 years ago)
hmm im wanting to get into it this coming Friday lol and i will youtubing it

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.