HomeВидеоигрыRelated VideosMore From: LDShadowLady

Look at These Fan Edits & Animations!!

68628 ratings | 1767528 views
Please *boop* the like button if you enjoy the video! :) Thank you all so much for choosing to click that subscribe button! I've been making videos for several years now and it is so heartwarming to know that some of you have been with me since the beginning and others are just joining our little shadow cadet family. Whether you're an original shadow cadet, a newbie to the squad, a die hard fan or a casual viewer.. I'm so happy that you have all chosen to spend some time with me in my little corner of the internet. If you would like to watch the videos I watched today you can find them here: I Do Adore: https://youtu.be/NjXILZdcgZM Minecraft Server Pranks: https://youtu.be/NH1Fyu8g-Iw Bigger Better Stronger Meme: https://youtu.be/yimgrxurMyI Stupid Cacti: https://youtu.be/0ap-j3ikyQI Lizzie YouTubers Edit: https://youtu.be/oT_5-5xS7kU Do I Look Good?: https://youtu.be/q9MrskU9-Iw Buddy Talk: https://youtu.be/06ceag_Wj7w Iron Sound Awkwardness: https://youtu.be/gGB7DDotFJE Lit Edit: https://youtu.be/Yiv2o-J-3zM Minecraft Meme: https://youtu.be/XhrIOb34zhU Learn the Alphabet: https://youtu.be/bt772HnD2D4 Egg Bandit: https://youtu.be/HIWGoCoWqmc Adventure Time: https://youtu.be/2An2quwecEE FOLLOW ME HERE: Twitter: https://twitter.com/LDShadowLady Facebook: https://www.facebook.com/LDShadowLadyFB Instagram: http://www.instagram.com/ldshadowlady Twitch: http://www.twitch.tv/ldshadowlady Check out Joel's gaming channel: http://www.youtube.com/SmallishBeans
Category: Видеоигры
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (18396)
caten LOLO (30 minutes ago)
Hahaha cute
Alexa anggawi (4 hours ago)
3:39 its that oli likes you but you say you like someone Else and oli think its joel so h3 kill him and oli got arrested.
Allen Paul Caballero (5 hours ago)
Please play gachaverse and gacha studio they used it to edit its super easy to edit gacha studio and gachaverse
Shane Chloe (8 hours ago)
So freaking hilarious-7:26
Team Infinity (8 hours ago)
Go to play store and hope in gacha studio or gachahavers
emma9390 emma9390 (12 hours ago)
gacha studio for the "Stupid little Cacti"
Borzoi55 (15 hours ago)
Tell Joel he needs to watch this video!!
emily phan (16 hours ago)
The cactus thing he was gachaverse or Gacha studio
Sassha Dement (17 hours ago)
Starting at the point 3:56 in the video who dosent go that crazt? ;3
lanie Fessler (23 hours ago)
my cat died today
UniNova Star (23 hours ago)
Lizzy you have grown so much! Ive been here since only 1 Million!
keviann and friends (1 day ago)
Im selling replay buttons: 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 1:00 Your welcome
lordmuhd (1 day ago)
Yay!cuteeeee
Catalaxy (1 day ago)
3:57 when you see stitch...
Siddhi Manandhar (1 day ago)
Gacha stodio
Arif Hasen (1 day ago)
Pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls psls psls
Arif Hasen (1 day ago)
Can you show your mom
Arianna Lianna :3 (1 day ago)
2:19 2:20 GACHA STUDIOS IS HOW
Helen Wi (1 day ago)
6:48 Joel: Bmos Cute Lizzie:I did't know Jake was into Bmo that way Joel:Im into every one Lizzie Me: 😂😂😂😂😂😂
Shoma Dutt (1 day ago)
The stupaid cacti animation is called gacha studio and there is one called gacha verse
Pastel Paws (1 day ago)
-wheeze- I’m dying
Jeanne Reynier (1 day ago)
7:26 best moment ever
Amanda Orozco (1 day ago)
LOL Omg
Abi Rock (1 day ago)
im makeing a lizze animation RN!
Peyton Lerner (1 day ago)
🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈
Peyton Lerner (1 day ago)
Yay
Naj Renchelf (2 days ago)
So glad you‘re a happy potato Lizzy! 😊
Eyal Myers (2 days ago)
1:40 😂😂😂😂😂
Dale Dornbusch (2 days ago)
Half a heart the are secret lol
Dale Dornbusch (2 days ago)
It's so weird the big better meme
Girly Bubbles (2 days ago)
1:55 its called a gacha video.
Lilly Harris (2 days ago)
You should do some fan videos on a app called tick tock
kittydragon girl YT (2 days ago)
awwww
Julie Duarte (2 days ago)
Lizze ur the best ytber in the universe
Natalie Villanueva (2 days ago)
4:01 thats THE best dancing I've seen
BIba Bo (2 days ago)
MORE!!😂
harneet singh (2 days ago)
HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRHTDAY TO YOU HAVE VERY LATE LATE BIRTHDAY LIZZE
XoX_Kitty _XoX (2 days ago)
The 3rd is gacha studio
Luis Solos (2 days ago)
The cacti is called gacha studio an anime app
Deepti Kurup (2 days ago)
1:59 It’s called Gacha studio.....
Paris Franklin (2 days ago)
SHADOW CADET TILL THE END
Disouela Laci (2 days ago)
Use the 3 Video for your intro
Marjorie Matote (2 days ago)
Gamingmermaid is a youtubre 😂😂😂😂😂 i love it LDSHDOWLADY
Xxlpcool BroxX (2 days ago)
Lizzy 1:58 is gacha studio
Olivia Otremba (3 days ago)
ENERGETIC LITTLE BOIS
Dean Tomlinson (3 days ago)
1:53 thats dacha studio, its an app if you wanna try it you can. Its so easy you don't even have to DRAW!!:D
Yandere Chan (3 days ago)
BIGGER BETTER STRONGER B-BIGGER
Kairi Cutie Susim (3 days ago)
The cacti animation was a game called Gacha studio
Teri Reeves (3 days ago)
4:14
0:18 okay that is so my ship its so cute
Singer Flinger (3 days ago)
The thing they made stupid Cacti on was gacha studio but gachaverse is better
That game is called gacha studio there’s also Gachaverse!
Morgan Harrison (3 days ago)
What do you to die your hair
Saghi Riahi Zadeh (3 days ago)
Lizzie you should make that cute minecraft meme your intro :3 ;)
Corgi Kitten 50789 (3 days ago)
lol
Margarita Hernandez (3 days ago)
Watches the fan made vids...then watches Lizzy silently sit and smile 😅
Shining Diamond (3 days ago)
GATCHA STUDIO 😍😍😍😍
Unicorn World (3 days ago)
🦄🐴🦄🐴🦄🐴🦄🐴🦄🐴🦄🐴🦄🐴🦄🐴🦄🐴🦄
saeed85161 (3 days ago)
This is Lizzie 1 like = 1 subscriber 👩🏼 👚 👖
ELK gamer (3 days ago)
Its called gacha studio
007creep (3 days ago)
Lol so funny 7:26
Joy Payne (3 days ago)
the stupid cacti one was made with Gacha studio which is a anime dress up game
Millie Webber (3 days ago)
7:26 😂😂
Jubee Tv (4 days ago)
Connnngraaaattttsss happy for you
Madeline Hurst (4 days ago)
Stupid cacti meme was made by Gacha studio
SakuraTube (4 days ago)
1:56 GACHA STUDIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
creepy girl (4 days ago)
It’s called gacha studio
The CupcakeQueen (4 days ago)
they used gachastudio and added in the screenshots for powerdirector and added in voices its kinda hard for a beginner
Anime_ Lover (4 days ago)
Lizzie: What is this 'Bigger Better Stronger meme'? Me: Wait Lizzie don't do it! I've se- Lizzie: *boops button* Me: ... Okay nevermind...
emmyapple (4 days ago)
its called gacha studio! yammy xox did it!(i think)
Svetlana Vasiljević (4 days ago)
😘😘😘😘😘😪😪😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Jazzy! YOUTUBE (4 days ago)
HAPPY 4 MILLION
Grim Reaper (4 days ago)
Congrats
4:40 XD PLS CLICK IT
Shakira shelter (5 days ago)
Awww so adorable
Lpsclover0416 (5 days ago)
At the stupid cactus part it was Gacha studio ps: gacha studio is a game for role plays and yea
M,A Bond (5 days ago)
Lizzy can you play Gacha studios please it’s so fun you can do so much things so can you I’m begging you
M,A Bond (5 days ago)
Li
Olga Mariñas (5 days ago)
Can you download 2 apps please you know the stupid cacti that you watched that app us gachastudio and the other one is gachaverse please download it
Kanyarat Chinsuwan (5 days ago)
Soooooo cute!!!!!!
feenekin fire (5 days ago)
Yayayayayay
Nola L (5 days ago)
That was the magic of nightcore Lizzie...
Talita Nabila (5 days ago)
Umm lizzie that is gachastudio if you want that just do it
Phunsri Finnie (5 days ago)
The cacti one is from Gacha studio Do a video on it please
IHATEHASHTAGS _2 (5 days ago)
One word GACHA VERSE Edit whelp two
Pip Scobie (1 day ago)
CONGRATULATIONS!!! NOT USING THE CAPITALS FOR TYPING :D Btw make more! And bring back build battle!
Gotcha Studio Kitty (6 days ago)
2:01 it’s called Gacha Studio
Gacha- Nea (6 days ago)
At 2:08,It’s Gacha studio
Jeremy Smelser (6 days ago)
You are so pretty
Cookii Unicornn (6 days ago)
Even Lizzie has to laugh at her old videos 😂
Pixel Kitty (6 days ago)
ANOTHER ONE PLZ
Isabella Nava (6 days ago)
shes the best much love <3
Miriam Rodriguez (7 days ago)
Congrats Lizze!
ForTheLoveOfFluff (7 days ago)
2:36 This face is perfect
983street Gamer (7 days ago)
2:36 drake
Kaitlyn Cureton (7 days ago)
Half a heart that took away from me. HALF A FLIPPING HEART! - Lizzie 2018
Shamiran Shamiran (8 days ago)
Congrats Lizzie ☺
Tian Ying Saw (8 days ago)
Minecraft meme was the best
Bootiful
Gacha Amy_playz (8 days ago)
You have a nice voice

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.