Home
Videos uploaded by user “Brittany Butler”
My Chemical Romance Tribute Medley! #MCRX
 
09:49
http://www.twitter.com/ibrittanybutler - after yeaaars of requests (and many, many takes) it's here! in the wake of the MCRX teaser trailer mayhem and the 10th anniversary of "the black parade" ...i felt it was time, lol. this is probably my favorite medley thus far! i'm very proud of this arrangement and i loved bringing it to life with the background vocals and whatnot! my chem have so many emotional and beautifully written songs. so, i hope you enjoy this medley of their hits/my favorites! http://www.brittanybutlermusic.com http://www.itsbrittanybutler.tumblr.com http://www.facebook.com/bbutlermusic
Views: 148110 Brittany Butler
Panic! At The Disco Medley :)
 
09:23
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler http://bit.ly/panicitunes - Buy their new album here!! :D - So, Yeah! I love Panic! so much. I really wanted to do this in honor of their new album! I triiiied to record it the day the album came out, but there were still some things I wanted to fix (transitions, etc...) So, yeah. It's up nowwww. Haha. This medley is more of just a compilation of a bunch of their songs. I tried to make some songs go together, & others I just stuck in there! haha. I reaaaaaally hope you like it! & Don't mind the sun! haha, this was the best take I got, & I wasn't about to re-do it because of the sun. hahaha. :P - You can just listen. haha. http://itsbrittanybutler.tumblr.com/post/4147774688 - Have a tumblr? Please, reblog this!
Views: 457970 Brittany Butler
Fall Out Boy Medley!
 
07:23
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler edit: THEY'RE BACK. HAHA! Here's my Fall Out Boy medley. :') They've always been my other favorite band, next to Green Day. So, I definitely thought I should do a medley for them, as well. FOB has so many fantastic songs, I literally could NOT narrow them down for the longest time. I still wish I included at least 10 other ones, but then this video would've easily been a half hour long. Haha. I used the voice over option on iMovie to do the background vocals in case you were wondering! :) Believers Never Die.
Views: 186846 Brittany Butler
Over Again - One Direction (Acoustic Cover)
 
02:52
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler Okay, so I totally gave in and jumped onto the 1D train about two years late. Hahaha. Anyway, I love their new album & this is one of my favorites. Great track written by Ed Sheeran! :) I could tell he wrote it by the first listen! haha. His style is very distinct. But, yes! I hope you enjoy it!
Views: 64198 Brittany Butler
The Reason - Hoobastank (Cover by Brittany Butler)
 
03:49
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler This is just a chill/quicky throwback acoustic video. :) Enjoy!
Views: 217016 Brittany Butler
Death of a Bachelor - Panic! at the Disco cover (Brittany Butler) #DOABCOVER
 
03:38
http://www.brittanybutlermusic.com --- Hey! So, yeah. This song came out yesterday, and it's so awesome. Panic!'s production sounds like a 2015 Frank Sinatra track, haha. But, I thought I'd take away the electronic beats if you will for my cover and whatnot. It sounded a little too empty (a.k.a... a lil boring not gonna lie lol) with just me and my guitar. So, I recorded a simple instrumental track of just drums and piano first and then played guitar/sang live to that! (Instrumentally sounding, this is the same way I'm recording my EP!) I hope you like it!!
Views: 198635 Brittany Butler
Green Day Medley! :)
 
09:44
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler NO COPYRIGHT INFRINGEMENT INTENDED! All Rights go to Green Day/Reprise Records. This is for entertainment purposes only! Thank you! http://itsbrittanybutler.tumblr.com/post/3013479065/hitchinaride-this-green-day-medley-is-hella - Please, if you have a Tumblr... reblog this! :) OR this: http://itsbrittanybutler.tumblr.com/post/3042780969/bastardson-green-day-medley-oh-my-god-tears & if you have the time... please, tweet my medley to @mnnesotagirl @BJAofficial & @greenday, of course! Thank you! http://itsbrittanybutler.tumblr.com/post/3008088558/these-are-the-lyrics-to-my-green-day-medley - My interpretation of the medley! :) ________________ Green Day has been my favorite band for the past 7 years or so... I just HAD to put this up once I finished arranging it! :) I really hope you guys like it! I originally wasn't even going to upload this.. It was just something I was doing for me, really. But, I really loved how it turned out & I really wanted you guys to hear it! This is really kinda geared towards the true Green Day fans though. I'm sawwwy! haha, I didn't do many (if any) hits. (There are some you might be familiar with, though..) I was going to try to do that... but, I wanted to try to write a whole new story out of bits and pieces of their songs.. & trying to incorporate hits made that kind of hard.. :\ Well, anyway... I hope you enjoy! & maybe if you've never really listened to Green Day, this will open your eyes to their wonderful-ness. :P hahaha. I love them. I did this all by ear! (Learning, arranging, transposing, etc..) :D _______________ SONGS USED / IN ORDER: "¡Viva La Gloria!" - 21st Century Breakdown, 2009. "Letterbomb" - American Idiot, 2004. "Murder City" - 21st Century Breakdown, 2009. "She's A Rebel" - American Idiot, 2004. "Basket Case" - Dookie, 1994. "Give Me Novocaine" - American Idiot, 2004. "Christie Road" - Kerplunk!, 1992. "Haushinka" - Nimrod, 1997. "Walking Contradiction" - Insomniac, 1995. "Don't Leave Me" - 1,039/Smoothed Out Slappy Hours, 1991. "Last of the American Girls" - 21st Century Breakdown, 2009. "Minority" - Warning:, 2000. "21st Century Breakdown" - 21st Century Breakdown, 2009.
Views: 191296 Brittany Butler
Acapella Melanie Martinez Impression (#2)
 
03:25
original musical impressions video: https://www.youtube.com/watch?v=MboJphkBS_s - So, yeah! Melanie is really fun to attempt to impersonate! haha. Obviously, I'm not trying to be her and I know/have learned that you all are very protective over her, haha. So, be nice pls! :) Hope you enjoy!!!
Views: 542901 Brittany Butler
Hallelujah (Leonard Cohen/Jeff Buckley) - Brittany Nicole :)
 
05:48
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler Sorry i haven't done a video in a long while, guys! :'( hopefully you guys enjoy this! haha, once again... i'm so sorry!! gosh. i haven't done a video in so long... i forget what to write in the description! hahahaha :D THANK YOU! :D
Views: 47629 Brittany Butler
Fall Out Boy - HOLD ME TIGHT OR DON'T Cover | Brittany Butler
 
03:34
Ayyy, FOB came through with this one. Definitely my favorite from MANIA so far. Had to cover it! Hope you enjoy my version. Arrangement, track, guitar/keys/vocals all by meee :) http://www.twitter.com/ibrittanybutler http://www.instagram.com/ibrittanybutler http://www.brittanybutlermusic.com
Views: 21142 Brittany Butler
Jonas Brothers medley!
 
08:06
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler Here it is! I hope you guys like it! As usual, it's a little bit lengthy... but, I always try to include as many songs as possible into my medleys! I thought it was the perfect time to compose one for them because of their comeback & all. :) #JB2012! Tweet it, share it on Facebook, or reblog it on Tumblr if you like it? Thank you soo much! Enjoy!
Views: 49236 Brittany Butler
On My Own (Les Misérables) - Brittany Butler
 
03:18
http://www.brittanybutlermusic.com This was for my Musical Theater workshop final at Berklee College of Music today. :) I love this piece so much, so I thought I'd share my performance! Hope you enjoy!
Views: 9022 Brittany Butler
Justin Timberlake Medley! :)
 
07:08
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler Ahhhh! So, here's my JT medley! I'm really happy with how it turned out! Justin is the man. So, I thought I'd do a medley of his hits in honor of the 20/20 Experience release! I hope you enjoy!
Views: 16382 Brittany Butler
I Heard Love Is Blind (Amy Winehouse) - Brittany Butler
 
02:24
http://www.brittanybutlermusic.com Hiiii, guys! Here's a little one-take acoustic-y thing for you!! :) I haven't covered an Amy song in a while and I've always loved this one. Short and sweet. Hope you enjoy it! More stuff coming spoon! (I've been busy finishing up college.. yeeee omg)
Views: 10315 Brittany Butler
Good Riddance (Time Of Your Life) - Green Day cover by Brittany Butler
 
02:40
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler Had some amazing learning experiences this past weekend, which inspired me to upload a little cover of this gd classic. :) hope ya like! I'm hoping to up up videos the beginning & end of every month. That seems to work well for me! Hope you're all doing well!
Views: 36429 Brittany Butler
Even Stevens Theme Song - A'Capella (by: Brittany Butler)
 
00:41
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler This is random, but I felt like uploading here because it's been a while. :) Haha. So, in case you didn't know... I've always loved Even Stevens (It's pretty much my favorite show, ever.) & I've recently been taking a trip down memory lane. (Basically... I've been watching ES episodes online a lot over the last month. haha.) So, I got some new gear that was included with my Berklee scholarship & I was just messing around with everything and decided to record an a'capella version of the theme song. I recorded everything with JUST my voice. :) So, everything you hear is me, from scratch. Even the random sound effects. hahaha. The ONLY thing that's not my voice is the alarm clock at the beginning. (It's a cooking timer! haha.) So, yeah! Then I just synced my recording with the actual footage from the show opening! Enjoy! Hahaha.
Views: 24021 Brittany Butler
Wish You Had Me (Original Song) - Brittany Butler
 
04:08
http://www.brittanybutlermusic.com - heyyyy guys! per request, here's an original song for you guys! think of it as a lil xmas gift from me to youuu i guess, haha :) stay tuned for a little update at the end! hope you enjoy it! please tell me what you think! LYRICS: Woke up in a cold sweat Toss and turn in my sheets Used to think you were the one for me But, now I think differently I saw our lives, I saw myself in your eyes But, your ego blurred your sight And, when you fall down from the top that's when you'll see… you wish you had me. So many words left unsaid Think I lost my head Found notebooks full of letters I wrote, but never sent And, if you wanna take some advice of mine You should've been kind, should've taken the time 'Cause when you fall down from the top that's when you'll see… you wish you had me. Knew you were thinking "What a fool!" But, I'm not gonna waste my time on you Oh, there's no use waiting this one out I know what you're all about now (Scat section) Felt myself unwind as the seconds ticked by, Felt myself unwind as the seconds ticked by Then I close my eyes and think of a time when nothing else mattered, 'cause nothing is the same anymore Yeah, nothing else matters. 'Cause I don't see the person I saw. Woke up in a cold sweat Lost track of the time Used to wanna spend my life with you But, you've been preoccupied With your pretty girl and your souped up ride The material things are all that matter in your life And, you think you're such an "older man" But, let me tell you, 8 months don't make no difference And, when you fall down from the top that's when you'll see… you wish you had me.
Views: 19533 Brittany Butler
Relient K :) "Who I Am Hates Who I've Been"
 
04:59
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler :) FREE MP3 DOWNLOAD OF MY COVER HERE: http://www.mediafire.com/download.php?mmqlyjjmgwg thank you to Matt Thiessen for taking the time to watch & comment :) it means so much, & I'm so glad you like the cover! [can't wait to see you in October.] ________________________________________ I think Matthew Thiessen is such an incredible musician and writer, he really inspires me. i think his voice is so soothing & the way he writes is just amazing. He has to be on my album if/when i ever make one! i just really hope you guys like this! i was wickeedddd excited to put it up because, this is just one of my favorite songs of all time. gahhh! haha! :) So, yeah... if you can't tell already, i pretty much love Relient K. (sorry for the rant at the end, by the way! haha.) i really started getting into them again, & listening to them non-stop lately. So, i definitely wanted to cover one of their songs. This song, in particular, has always been one of my favorites, and it's also one of their more well known songs...so i figured i'd do it! Once again, i used GarageBand & the "Live Performance," option to give the microphone effect and then, i added in the piano and background vocals, as well. Honors for this video (3) - July 9th: #19 - Most Discussed (Today) - Music #99 - Most Discussed (This Week) - Music #72 - Top Rated (This Week) - Music
Views: 59673 Brittany Butler
Tears Dry - Amy Winehouse (Acoustic Cover)
 
04:00
http://www.brittanybutlermusic.com I love Amy so much, and performing her music/singing her words now is always a very special thing to me. She was such a great writer. A true talent, with a raw honesty in every word she sang. She should always be remembered for that. This song makes me kind of emotional whenever I play it and I tend to get in this weird head space sort of. So, yeah. :P I'm just weird. Idk. I hope you enjoy! http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler
Views: 29180 Brittany Butler
Panic! At The Disco Mashup - I Write Sins Not Tragedies/But It's Better If You Do (Brittany Butler)
 
03:26
http://www.brittanybutlermusic.com Hellooooo! So, I've gotten a lot of requests to do some Panic! songs in my ~style~ so I came up with the idea to build on the way I ended my P! medley with these two songs transitioning into each other! I hope you like! (My medley: https://www.youtube.com/watch?v=Qab5jaGdnO0)
Views: 43355 Brittany Butler
(There Is) No Greater Love - (Amy Winehouse) Brittany Butler
 
01:59
Amy Winehouse's version! :) Felt like just standing & singing for this one! I'm using an acoustic track from the account myamywinehousetribut on YouTube! He makes awesome acoustic karaokes. Here's the link to this song: http://www.youtube.com/watch?v=8CdrxGVc06w Hope you enjoy! http://www.brittanybutlermusic.com
Views: 6263 Brittany Butler
The Girl From Ipanema - Amy Winehouse (Cover)
 
03:55
Ahhhhh! I love her version of this song so much! It's so fun! http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler So yeah, I just learned her scats because.. I love what she did aaaand, I'm still practicing improv over chords and such! Getting there! :) haha. Hope you enjoy it!
Views: 110612 Brittany Butler
Northern Downpour (Panic! at the Disco Cover) - Brittany Butler
 
05:05
cry with me. http://www.twitter.com/ibrittanybutler http://www.brittanybutlermusic.com just felt like uploading a lil throwback/panic! at the disco song. i know that this song is sacred tbh so i hope i did it justice, omg :') ok now lets all go be emo together byE
Views: 21041 Brittany Butler
Fly Me to the Moon - Brittany Butler (ft. Nate Patrick)
 
02:19
http://www.brittanybutlermusic.com Nate's channel: https://www.youtube.com/channel/UC6bzukL_eD5wFm7rO10PF_w So, Nate and I haven't done a video together since "Rose Garden" ...so we thought we'd collab againnnnn :) Hope you like it!
Views: 9245 Brittany Butler
"Me & You" Fall Out Boy Cover
 
03:43
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler i love this song, & it's by one of my FAVORITE bands, fall out boy! :)
Views: 49230 Brittany Butler
Camisado - Brittany Butler (Panic! At The Disco Cover)
 
03:47
Heyyyy, guys! Just thought I'd share this here. I had to cover a song and flip it + produce a track of it for one of my classes at school.. so I picked Camisado. hahaha, it's my favorite p! song and I've been wanting to do a cover of it anyway. :) New cover video coming soon, and I'm working on more vocals for my EP this weekend yeeeeeee! Enjoy!!
Views: 18199 Brittany Butler
Justin Bieber - Boyfriend (Cover/"Girlfriend") by Brittany Butler! :)
 
03:04
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler So, I literally got the idea to cover this song while I was sleeping. No lie... :) So, I jumped outta bed and recorded this little spin on it! I improved the melody on the verses until I got one that I liked! Hope you enjoy!
Views: 15611 Brittany Butler
Dance, Dance - Fall Out Boy Cover by Brittany Butler
 
03:24
http://www.brittanybutlermusic.com OKAY SO I'M REALLY PROUD OF THIS COVER! :) Haha, I realized that I don't have enough Fall Out Boy stuff uploaded. And, one day I was messin' around and came up with this version of one of their classicsssss. (I mean, really. The music video?! CLASSIC.) So, I hope you enjoy as much as I enjoyed playing it for youuu! Yeeeee!
Views: 84038 Brittany Butler
Just Friends - Brittany Butler #BackToBlack10 (Amy Winehouse Cover)
 
03:53
http://www.brittanybutlermusic.com - LIVE CHATS EVERY SUNDAY 4pm-6pm EST streamed simultaneously here on YouTube & YouNow! :) Hey guys! Since I'm a big Amy fan, I thought I would enter a contest that the Amy Winehouse Foundation is holding! This is my entry. I might be posting a second entry sometime soon. Thank youuuu!
Views: 11045 Brittany Butler
Moody's Mood For Love - Amy Winehouse/James Moody
 
02:52
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler Hey, guys! Just trying something different! I used to sing a lot of Jazz as a kid & now I'm really starting to get back into it, and trying to get better at singing it. I was really proud of myself for learning this song, so I just wanted to share it with you guys! I wanted it to sound like I was performing with a mic at a club or something. haha. Hope you enjoy!
Views: 22793 Brittany Butler
"No Scrubs" - TLC Cover (by Brittany Butler)
 
03:50
http://www.britanybutlermusic.com - Helloooo! I performed this song at a gig the other day, and it got an awesome reaction! Also, this has always been an absolute jam of mine... So, I figured I'd post a proper cover of it! yay, omg. I'm really happy with how it turned out. Hope you like it!
Views: 19142 Brittany Butler
11 Musical Impressions! - Brittany Butler
 
08:40
NEW IMPRESSIONS VIDEO WITH NO BACKGROUND MUSIC OR MICROPHONE HERE: https://www.youtube.com/watch?v=TrIyXbB9GfQ lol please watch this video explanation before commenting: https://www.youtube.com/watch?v=P5Hzf__QPDs Hiiii! hahaha, so this is a little random but my friends/family have been asking me to post some of my impressions for a while now... so, i figured why not post them here?! it's one of my "hidden talents" i guess? i've been doing them for as long as i can remember, as well as accents and stuff like that lol. i hope you likeeee! haha :) Impressions: Adele Ellie Goulding Demi Lovato Shakira Halsey Gwen Stefani Ariana Grande Melanie Martinez Miley Cyrus Britney Spears Sia
Views: 2040323 Brittany Butler
Musical Impressions: "Ain't No Sunshine"
 
01:45
hahaha, this was a CHALLENGE! i decided to do impressions to a song none of the artists have sang before! :) lol very difficult to try to sound like them when you have no recording to base the impression on! therefore, some are over-exaggerated. like, i said.. this is just for fun! no disrespect to any of the singers, obviously!
Views: 4547 Brittany Butler
"Hey There Delilah" Plain White T's Cover
 
04:28
THIS IS A SPECIAL REQUEST FOR MY COUSIN KEITH! :D http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler this song is absolutely gorgeous. this song is a classic to me, so in no way shape or form was i going to change the lyrics or the song in any way. it's perfect the way it is. i hope you all like it! HONORS FOR MY "HEY THERE DELILAH" COVER! #55 - Most Responded (June 30) - Music #61 - Most Viewed (June 30) - Music - Australia #24 - Most Viewed (June 30) - Music - Canada #47 - Most Viewed (June 30) - Music - India #58 - Most Viewed (June 30) - Music #94 - Most Viewed (June 30) - Music - Mexico #10 - Most Discussed (June 30) - Music #69 - Most Discussed (June 30) #67 - Most Discussed (This Week) - Music #69 - Most Discussed (July 1) #10 - Most Discussed (July 1) - Music sorry, i don't have the chords for the songs i play. i learn everything by ear. i taught my self to play the guitar & i haven't memorized the chord names yet. This goes for piano, too. And as for a strumming pattern, i don't use any! i play what i feel & hear. I'm sorry :(
Views: 156315 Brittany Butler
Amy Winehouse Medley!
 
05:40
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler Here's my Amy Medley. :) I decided to use her most popular songs for this one. She was so talented, and like many others.. I unfortunately started to really listen to and further appreciate her music after her death. I recorded this medley on the 24th, but... had doubts about uploading it. (Because of perfectionist problems.. haha. & being afraid of not doing Amy justice.) But, I decided to upload it, anyways because I was so excited about the medley when I first put it together. I tried my best to put my little touch to her music, but it was so hard not to infuse that Amy-attitude. :) I hope you enjoy!
Views: 36890 Brittany Butler
Wish You Had Me - Brittany Butler (Studio Version)
 
02:42
Edit: MY CAMPAIGN HIT THE GOAL ON MY 24th BIRTHDAY (June 22nd) Thank you guys sooo much! https://www.indiegogo.com/projects/brittany-butler-s-debut-studio-album-music/x/16028724#/ Music by: Brittany Butler Produced by: Bryan Fennelly
Views: 3628 Brittany Butler
See No More - Joe Jonas (Acoustic Cover)
 
04:02
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler First video with my new Flip Cam! :) HD!!! Hope you guys likey! This song really grew on me! & we all know I've been a long time supporter of the Jonases, so.. I had to give it up to my boy, Joe. Haha. Really though, I wish him a successful solo career. Enjoy!
Views: 52961 Brittany Butler
Games - Jonas Brothers cover (Brittany Butler)
 
03:19
This is the product of nostalgia. Taking it back to '07. My favorite song by the Jonas Brothers. :) Put my own little spin on it! Hope you enjoy it! First cover with my new Fender Tele! http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler
Views: 13304 Brittany Butler
"Fly With Me" - Jonas Brothers (MyFlyWithMeCover - Winner!)
 
04:25
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler (From the TeamJonas website:) 08/07/09 Team Jonas-Ephiphone Contest Winners! Thanks again to all that entered the Team Jonas-Epiphone "Fly With Me" Cover Contest! We are happy to announce the two Grand Prize winners... britttnicole - Brittany Nicole definitely knows her guitar and vocals! A solid rendition that scored points all around. The Castillo Family - A super-charming and talented group of siblings on guitar, with great harmonies! They will each receive one Epiphone Electric Guitar, signed by Jonas Brothers and imprinted with the Team Jonas logo! There were hundreds of amazing videos and so much talent--we have to give props to all the entrants from around the world. Here are a few more who we thought were really special: Runner-Ups: KatieCCarson erikataki atheenawagner3 LaurenMusicx for3v3rfaithful We will be sending you a small special gift for ranking so highly. Thanks again for all your efforts! More great contests coming up soon-- TEAM JONAS ________________________________________ Jonas fans! Add me on TeamJonas! (i FINALLY joined! haha! my username is the same as my Twitter: britttnicole) so many of you guys told me to enter the Jonas Brothers "Fly With Me" Cover Contest, AND i also got a lot of requests for this song as well...so i pretty much killed to birds with one stone here! :) it's cool if i don't win, though! i just thought i'd give it a shot! haha! when i first found out about the contest i was like, "ehhh, i don't know if i should do it, because i don't want everyone from the Kiss108 contest last year to get all mad at me again!" haha, but i figured...Why Not! :) it's a risk i chose to take, i guess. i really hope you guys like it! (once again, so sorry for all the Jonas Brothers covers! haha!) Honors for this video (13) #60 - Most Discussed (Today) #4 - Most Discussed (Today) - Music #99 - Most Responded (Today) - Music #49 - Most Viewed (Today) - Music - Australia #56 - Most Viewed (Today) - Music - Canada #55 - Most Viewed (Today) - Music - New Zealand #87 - Most Viewed (Today) - Music - Israel #82 - Most Viewed (Today) - Music #42 - Top Favorited (Today) #9 - Top Favorited (Today) - Music #74 - Top Rated (Today) #7 - Top Rated (Today) - Music #77 - Top Rated (This Week) - Music Honors for this video (16) - July 3rd: #43 - Most Discussed (Today) #5 - Most Discussed (Today) - Music #52 - Most Discussed (This Week) - Music #92 - Most Responded (Today) - Music #55 - Most Viewed (Today) - Music - Australia #32 - Most Viewed (Today) - Music - Canada #99 - Most Viewed (Today) - Music - United Kingdom #80 - Most Viewed (Today) - Music - Ireland #38 - Most Viewed (Today) - Music - New Zealand #66 - Most Viewed (Today) - Music - Israel #63 - Most Viewed (Today) - Music #32 - Top Favorited (Today) #7 - Top Favorited (Today) - Music #58 - Top Rated (Today) #6 - Top Rated (Today) - Music #47 - Top Rated (This Week) - Music Honors for this video (2) #73 - Most Responded (This Week) - Music #63 - Most Responded (This Month) - Music
Views: 198623 Brittany Butler
Why Should I? (Original Song) | Brittany Butler
 
03:43
This is my ~freeform jazz standard~ sort of song, haha. I wrote it when I was feeling down one day. It's about depression and the crippling trap of mundane life. It's pretty much me rambling set to music, because the mind tends to race when you get lost in it. This is also my first official video with my new seafoam teal tele! YAY! LYRICS: The taste in my mouth tastes of sickness the taste of not enough sleep The headphone chord gets tangled 'round my arm I fall asleep without setting my alarm I never finish a book I start 'Cause I doze off too soon and always lose my spot Sick of taking showers at 1AM keeping the house up and wasting time I could be sleeping Spend 20 minutes picking something to wear Spend 35 just curling my hair to see the same old people Why should I even care? Creative drought Can't seem to get out There's words I just can't seem to find Can't articulate Gotta eliminate this weight that's bearing down on my mind But I lay around avoiding plans for the day Got this "to-do" list in my head but nothing's getting done this way How do I manage to let these hours slip away? Just wanna lie down, curl up, and forget everything Thoughts start running and they never seem to stop Oh, when you see the same faces same old boring places you get stuck in a rut Oh, but I know that I don't know how to get where... ...I wanna be There's gotta be some kinda key to get outta here I wonder what it's like there Oh, but god I swear Why should I even care? Why should I even care?
Views: 2410 Brittany Butler
Locked Out Of Heaven (Doo Wop Style / Bruno Mars) - Brittany Butler
 
04:33
I created the backing track entirely by myself from scratch on GarageBand using my midi keyboard. (Every thing is me minus the drum loop.) I was listening to the song on the radio a few days ago, but in my head I couldn't stop hearing it with a Doo Wop vibe. So, I thought that'd be an awesome idea for a cover! So, yeah! I hope you enjoy my interpretation! This is the first time I've ever done a cover like this! Ahh! haha. NEW FACEBOOK! Please "LIKE" - :) http://www.facebook.com/bbutlermusic OTHER NEW LINKS: http://www.brittanybutlermusic.com http://www.twitter.com/ibrittanybutler http://www.itsbrittanybutler.tumblr.com Thanks so much, guys! Please, "like" my new Facebook page!! :)
Views: 23390 Brittany Butler
"The Climb" - Miley Cyrus Cover
 
04:35
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler please, don't compare me to miley :( comments tend to get veryy iffy when it comes to miley covers, etc...but please, be nice! :) i like miley but, we're two different people, with our own styles :] thank you! *All copyright goes to Alexander, J; Mabe, J;/Hollywood Records.* i really do like this song, though. once again, i played & recorded the piano part myself, then played along with it :) (i like doing that! haha!) well, yeah, hope you like it! Honors for this video (15) - March 29th: #26 - Most Discussed (Today) #6 - Most Discussed (Today) - Music #86 - Most Responded (Today) - Music #91 - Most Viewed (Today) - Canada #12 - Most Viewed (Today) - Music - Canada #31 - Most Viewed (Today) - Music - United Kingdom #32 - Most Viewed (Today) - Music - Ireland #76 - Most Viewed (Today) - Music - New Zealand #13 - Most Viewed (Today) - Music #88 - Most Viewed (Today) - Music - Mexico #25 - Top Favorited (Today) #8 - Top Favorited (Today) - Music #51 - Top Rated (Today) #4 - Top Rated (Today) - Music #29 - Top Rated (This Week) - Music #85 - Most Responded (Today) - Music Honors for this video (19) - March 30th: #23 - Most Discussed (Today) #4 - Most Discussed (Today) - Music #16 - Most Discussed (This Week) - Music #82 - Most Responded (Today) - Music #43 - Most Viewed (Today) - Canada #77 - Most Viewed (Today) #28 - Most Viewed (Today) - Music - Australia #6 - Most Viewed (Today) - Music - Canada #18 - Most Viewed (Today) - Music - United Kingdom #21 - Most Viewed (Today) - Music - Ireland #17 - Most Viewed (Today) - Music - New Zealand #7 - Most Viewed (Today) - Music #39 - Most Viewed (Today) - Music - Mexico #21 - Top Favorited (Today) #5 - Top Favorited (Today) - Music #42 - Top Favorited (This Week) - Music #45 - Top Rated (Today) #3 - Top Rated (Today) - Music #26 - Top Rated (This Week) - Music #14 - Most Discussed (This Week) - Music #52 - Most Viewed (This Week) - Music - Canada #33 - Top Favorited (This Week) - Music #19 - Top Rated (This Week) - Music April 4th: #88 - Most Discussed (This Week) #7 - Most Discussed (This Week) - Music #91 - Most Discussed (This Month) - Music #40 - Most Viewed (This Week) - Music - Canada #89 - Most Viewed (This Week) - Music - New Zealand #74 - Most Viewed (This Week) - Music #84 - Top Favorited (This Week) #20 - Top Favorited (This Week) - Music #13 - Top Rated (This Week) - Music #95 - Most Viewed (This Week) - Music - Ireland APRIL: #75 - Most Discussed (This Month) - Music #96 - Top Rated (This Month) - Music
Views: 210184 Brittany Butler
Who I Am (Cover) - Nick Jonas & the Administration
 
05:24
http://www.brittanynicolemusic.com So, I'm realizing that i have quite a few people that I'd love to work with someday, & Nick is most definitely one of them. http://www.twitter.com/ibrittanynicole http://www.facebook.com/brittanynicoleofficial http://www.itsbrittanynicole.tumblr.com haha, you can't tell me you didn't see this one coming... ;) i think this is such a great song :) first, i had the 30 second preview stuck in my head. then... the minute after i heard the full song on the grammy nominations, i was already singing it, & wanted to hear it again. that's a pretty good sign in my book. i just love the vibe. it's awesome. can't wait to hear the rest of what nick has to offer! :)
Views: 101923 Brittany Butler
Centuries - Fall Out Boy (Cover) by Brittany Butler
 
03:54
http://www.brittanybutlermusic.com Heyyy! Happy 2015! Ringin' in the new year with a new Fall Out Boy cover, of course. Haha. :) As some of you probably know, they've always been one of my favorite bands/biggest influences. I'm super excited for their new record, so I thought I'd cover a song from it! I hope you enjoy!
Views: 64130 Brittany Butler
Chained To The Rhythm (Katy Perry ft. Skip Marley Cover) - Brittany Butler
 
03:49
http://www.brittanybutlermusic.com - so this is definitelyyy my favorite pop song on the radio right now! SUCH A BOP!!! once i found out sia co-wrote it, it made so much sense. if i had to guess, i think she probably wrote the brunt of the chorus. major sia vibes there imo. i hope you like my cover! yeeee!
Views: 5490 Brittany Butler
Titanic 100 Year Anniversary - Theme/My Heart Will Go On (Cover)
 
04:45
http://www.brittanybutlermusic.com http://www.facebook.com/bbutlermusic http://www.twitter.com/ibrittanybutler Titanic has been my favorite movie ever since I was a kid. And, with it's re-release & the 100 year anniversary of the ship's demise, I kind of felt like I had to do this. I've always been fascinated by Titanic & it's story. How it's passengers were looking forward to starting a new life in America, but 1,500 of them lost their lives in such a tragic way. It's just heartbreaking to me. I've watched many documentaries on the wreck as well these past few days, & it only motivated me to do this even more. As a kid, my dream was to be able to see it in the theater, (since I was too young when it first came out...) & so far I've seen it twice on the big screen. It gets me every time. But, yes. This is my tribute to Titanic. The airy keyboard at the beginning was recorded/played by me prior to this video recording.
Views: 17487 Brittany Butler
Musical Impressions #2 (Acapella) | Brittany Butler
 
10:37
NOTE: I tend to base my impressions off of live performances as opposed to studio recordings. A lot of the time, artists will do more interesting and unique inflections/pronunciations, etc live! So that makes it more fun for me, haha. Also, since I'm obviously not the artist(s), I have to work extra hard to sound like them.. which results in a little bit of over-exaggerating here and there. But, impressions are typically over-exaggerated in general for dramatic effect anyway lol. ARTISTS & SONGS: 1. Demi Lovato: Sorry Not Sorry, Don't Forget, So Far So Great (Sonny With A Chance Theme Song) 2. Adele: Send My Love 3. Miley Cyrus: Younger Now, Malibu, Jolene, Best of Both Worlds (Hannah Montana Theme Song) 4. Halsey: Ghost, Now or Never 5. Katy Perry: Thinking Of You 6. Lorde: Writer In The Dark 7. Amy Winehouse: Tears Dry On Their Own, Our Day Will Come 8. Pink: Please Don't Leave Me 9. Hayley Williams: Hard Times, Ain't It Fun, The Only Exception 10. Melanie Martinez: Alphabet Boy, Look What You Made Me Do (Taylor Swift) 11. Miranda Sings: Dangerous Woman (Ariana Grande) It's all in good fuuun! Hope you enjoy. Yeeee! My socials: http://www.twitter.com/ibrittanybutler http://www.instagram.com/ibrittanybutler http://www.brittanybutlermusic.com
Views: 34572 Brittany Butler
Brittany Butler: No Other Man LIVE + Amy Winehouse Foundation Interview
 
05:08
Check out my official #BackToBlack10 cover of "Just Friends" by Amy I recorded for the foundation & Island Records UK! https://www.youtube.com/watch?v=iY18jqfIGDM I hope you guys enjoy!! In case you didn't know, I'm currently running an Indiegogo campaign to fund my album!! :D For more original music like this, please consider donating here - https://www.indiegogo.com/projects/brittany-butler-s-debut-studio-album-music/x/16028724#/ ILY GUYSSSSS!!!! omg
Views: 2464 Brittany Butler
I DON'T LOOK LIKE MIRANDA!!1! (Miranda Sings Impression)
 
08:03
todae i tell u guys how much i DO NOT resembel miranda sings... thanks!!!! (lol happy April Fools, guys! I really have been wanting to say something about this.. so, I figured April Fools would be the perfect time. I hope this is entertaining! ngl I laughed so hard when I looked in the mirror in costume. I guess I dooo see it. haha. I love doing impressions, tbh. I feel like I got Miranda down pretty well! Let me know what you think hahaha omg) http://www.brittanybutlermusic.com
Views: 48485 Brittany Butler
Dancing Shoes - Arctic Monkeys (Cover) by Brittany Butler
 
02:28
http://www.brittanybutlermusic.com So, the Arctic Monkeys have been one of my favorite bands for yeaaaars, and some friends of mine that I met at a Monkeys show in 2011 have been asking me to cover one of their songs for a while... so, here it is. :) I chose "Dancing Shoes" because, it just ended up being one that gelled with my style and sound as soon as I started to mess around with it. Check out their new album "AM," though. It's so good. (But, just sayin'... "Favourite Worst Nightmare" is my personal favorite album of theirs. :P)
Views: 15948 Brittany Butler

Pubg Forums Xbox Can Be Fun for Everyone

You need to compose an interesting and appealing profile, post a decent and recent photo and so forth. If youve got specific feedback for things we might change to create the system better, weve got forums for that. Our forums and internet chat area are a terrific place to meet and interact with different members.

Top Pubg Help Guide!

Essentially, youre a group of MacGyvers in a pressure-cooker circumstance. When there is another player close by, attempt to steer away from him while locating a home to enter. Virtually every pubg items good trivia player would know the response to the very first question, which makes it a bit too quick. To further validate that the 2 games have the exact viewership core, lets look at the very best channels for each. When it has to do with competitive team gaming, teamwork is extremely important if youd like to win.
Our apps are overlays giving you more info about the game to assist you produce your own strategy. The desperado crate program comprises some totally free demo videos to genuinely show off the technology, and it lets you know how to allow the settings to turn it on. When you check in for your flight on the internet, youll observe a box that asks in case you require special help. People today wind up on websites that are for different jurisdictions, on private websites that charge them for desperado crate forms that the government provides for free, or on forums or websites which give them anecdotal and frequently incorrect info. You might guest post your content with a different author to expose yourself to that individuals followers with the hope that a number of them will also follow you, and that is going to grow your list faster. Content linked to specialist interests like local areas isnt always commercially viable for general release, but might get a paying audience pubg items if distributed locally.
The same is true for paragraph styles. You keep contemplating the simple fact that youve arrived at the airport a few hours ahead of your flight leaves and you dont desperado crate need some useful stranger hanging around all that moment, rolling you to and from the restroom or sitting around while youve got a beer in the neighborhood airport pub. Actually, among the main reasons KeSPA existed at all was to run Proleague as an advertising vehicle for its constituent company teams. The very best idea is to simply keep nibbling on toast.
The question doesnt need to be long to be a fantastic question necessarily. Both questions are pubg items excessively short, however, and dont permit the prospect for a player with advanced knowledge to answer the question before a typical player. Demographic questions have their place and desperado crate dont will need to get included in whatever you do and ensure the questions that you ask have no ulterior motive.
Using Pubg Help

Firstly you should register an account on their site before you can begin earning skins. Done you experience an account on Gankit! You dont need to devote a lot of money on production. Like every business, an audio licensing company will take time to construct. The shack pubg items strategy, nevertheless, is a more extreme variant of the above mentioned.
As soon as you begin another job, it takes approximately 15 minutes, typically, to return to your principal undertaking. Do everything you can to work on a single task at one time and mute all potential distractions. Get acquainted with your community better pubg items before, during and following a practice. You might get unexpected outcomes. Current online search results dont make it quite effortless. Losing weight is often minimal.

An internet dating site devoted to health buffs for example, is pretty much enjoy a health club, but for the treadmill of course. If you prefer the most accurate price check, conduct the initial two methods and youll be helpful to go. There are several tier lists to help you decide which heroes you ought to be placing your time into, and thus dont take the word of the very first list you read. Instead, youre restricted to the amount of weapons and items you may carry at the same time. Especially if the quantity of players playing from PC proceeds to increase.
Pubg Forums Xbox Can Be Fun for Everyone

Its possible for you to reconnect at any point in a match youve left provided that you dont have a leaver penalty. There is no purpose in setting a question which everyone will know the response to. Another very good suggestion for your writing quiz questions is to attempt to keep the questions interesting. There are lots of totally free quiz questions online, but nevertheless, it can have a very long time to compose a great quiz and guarantee the answers are accurate so it can be well worth buying a pre-made quiz online. If a person doesnt know the answer, they ought to want to understand.
You will need to talk with your friend. If its not, attempt to stay friends with your initial friend. Not everybody is likely to get along so concentrate on the folks who have proven to be your true friend. In life, it is quite normal for individuals to have different friends and see them on various occasions.
If you disconnect during a competitive match, attempt to reconnect as soon as possible and complete the match. Of course whenever youre building the ideal team youll want the best heroes in the game. All it needed was a group of lemmings ready to have a beating.
Games unfortunately are a luxury and not a necessity, so they are most likely likely to be among the very first things to think about when deciding where you have to cut back on so far as your budget is concerned. In case you go over 100, youre out of the game. Finally, the play constricts to a very small area for the last showdown between the rest of the players there can only be one winner! Some players may discover that reinstalling PUBG is also essential. Many players can resolve their crashes by temporarily removing all graphics card overclocking. It is possible to always try out working with your fellow players and us Blue Posters here in order to get the reason for your tech issue.